Reacties

Reacties 1 - 50 van 158

Naam Reactie Datum
Eveline Jansen Ha Nico, super knap dat je zo ver gefietst hebt. Balen… 11 jul. '21
Wilma Bokhove Zo zie je maar weer dat je van alles kunt bedenken… 10 jul. '21
Giana Congratulations on making it to Rome! 🇮🇹🍻Although… 10 jul. '21
Wil Wel pech Nico, maar toch echt een hele prestatie,… 10 jul. '21
Eveline Jansen Super dat je zo genoten hebt, ik vind Assissi ook… 10 jul. '21
Marjolein Mulders Hopelijk genoten van de rust!! Succes met de fietsdag… 10 jul. '21
Eveline Jansen Ooh jaah Assissi, bellissimo!! Genietse Nico! 8 jul. '21
Wil Mooi Nico, inderdaad zeer de moeite waard om te gaan… 8 jul. '21
Margareth Ga maar kijken waar we samen heen kunnen. Ik heb al… 8 jul. '21
Wilma Bokhove Dankjewel voor het mooie verslag. Geniet morgen van… 8 jul. '21
Eveline Jansen Mèn wat een hitte, en ook nog harde wind. Respect… 7 jul. '21
Eveline Jansen Eetsmakelijk!! Hopenlijk zinn de saaie dagen nu voorbij… 7 jul. '21
Nico Pluijmers Nee joh, ik ben pas volgende week donderdag of vrijdag… 7 jul. '21
Alex Super knap nico Morgen dan de laatste loodjes. Hopen… 7 jul. '21
John Zuurkool met worst, wist niet eens dat ze dat in Italië… 2 jul. '21
Nico Pluijmers Ja zeker, hele mooie plaatsjes aan het Gardameer.… 2 jul. '21
Marjolein Mulders Prachtige foto's Nico!!! 2 jul. '21
Eveline Jansen Best spannend met je fiets! Ik hoop dat je er blijvend… 1 jul. '21
Eveline Jansen Hee Nico, ja wij rijden jouw route, door Oostenrijk!… 30 jun. '21
Marjolein Mulders Ik hoop dat de ingreep met de fiets lukt Nico! Je… 30 jun. '21
Marjolein Mulders Ik hoop dat de ingreep met de fiets lukt Nico!! Je… 30 jun. '21
Frank van Kollenburg Ach naar Santiago was jij de gehandicapte , beter… 30 jun. '21
Eveline Jansen Wat mooi zijn die bergen, hou er ook zo van! Ben ook… 29 jun. '21
L Mellink-Coenradi Lekker hoor Nico zo'n zwembad. Snap dat je overdag… 29 jun. '21
Frank van Kollenburg Lekker hoor Nico, enjoy!! 29 jun. '21
Wil Lekker even bijkomen in het zwembad en ook een fijne… 29 jun. '21
Eveline Jansen Mèn jouw stukje lezen maakt mijn avond nog een beetje… 27 jun. '21
Wilma Bokhove Ik krijg spontaan zin in pasta. Zoals jij het kan… 27 jun. '21
Wil 🥰🥰 27 jun. '21
Eveline Jansen Prachtige vakantie foto's Nico, geniet lekker… 26 jun. '21
Nico Pluijmers Dank je wel John. Fietsen niet echt geweldig gelukt,… 26 jun. '21
John Hoi Nico balen van de tandwielen maar als je geen… 26 jun. '21
Eveline Jansen Wat ben je al ver Nico, echt héél knap! Respect… 25 jun. '21
Hans van Oosten Alsof we er bij zijn idd. Moet weer terugdenken aan… 25 jun. '21
Wil Weer een mooi verhaal Nico, je hebt geen helmcamera… 24 jun. '21
Margareth 🥰💋 24 jun. '21
Nico Pluijmers Ja, ik denk dat het morgen wel redelijk fietsen is. 23 jun. '21
John Besef je wel dat je op de romantische strasse zit.… 23 jun. '21
Nico Pluijmers Die kans is groot ja. 23 jun. '21
Wim Oke "Gladiatore" goed gedaan. Vanavond een… 23 jun. '21
Nico Pluijmers Dank je wel. Je zou mental coach moeten worden. Dank. 22 jun. '21
Eveline Jansen Ik sluit me aan bij jouw laatste zin: ja mssn valt… 22 jun. '21
Fred Mellink Knap hoor, en jammer dat er geen fatsoenlijk fiets/voetpadcombi… 21 jun. '21
Eveline Jansen Respect weer Nico! En Oostenrijk rijden vast ook bussen… 21 jun. '21