Dag 9 naar Rome (58 km.)

20 juni 2021 - Forchtenberg, Duitsland

Vanmorgen net voor 8 uur gaan fietsen. Het is  bewolkt weer en de grote hitte is blijkbaar over. Ik heb besloten tot 12 uur te fietsen dan een terrasje pikken voor koffie en op mijn gemak een hotel regelen zodat ik op tijd binnen ben om het hele F1 circus te kijken. Toch nog bijna 60 km. gefietst door mooie landschappen. En toen kom ik om ongeveer 10 uur 2 bevers tegen op het zandpad waar ik op fiets. Een mama bever en een kleintje. Prachtige beesten, nog nooit in het wild gezien.

Hoogtepunt van de dag is toch wel wat Max Verstappen en Sergio Perez presteerden. Wauw, dat was racen. Fijn dat ik dat gewoon op mijn telefoon met de Ziggo app kan bekijken.

Morgen moet ik nog wel 28 km. van deze etappe inhalen. Maar wat maakt het uit. De volgende etappe is de moeilijkste tot Oostenrijk met 2 lange pijnlijke klimmen over langere afstand. Daarom is de etappe ook maar 49,8 km.  Lijkt me dus stug dat ik die uit kan rijden met de nog in te halen kilometers. Ik laat het maar gebeuren en ik zie wel of ik die klimmen aan kan.

Het is etenstijd en ik heb honger, dus hier laat ik het bij. Een prettige avond gewenst allemaal.

Dank je wel voor de leuke reacties.

1. Wil:
    Eet smakelijk Nico. 🥂
  2. Alex:
    20 juni 2021
    Gaat je zeker lukken morgen nico
    Na al die zware trainingen bij happy bodies💪
    Mooi man dat je al zover onderweg bent👍
  3. Eveline Jansen:
    20 juni 2021
    Mooi die ontspanning, laat maar gebeuren, komt goed! Succes met de klim kilometers 💪👌
  4. Fred Mellink:
    20 juni 2021
    succes met klimmen. Je schiet lekker op toch