Dag 6 naar Rome (85 km.)

17 juni 2021 - Ladenburg, Duitsland

Deze ochtend om 7:45 vertrokken omdat het een bloedhete dag zal worden. Het was in ieder geval wel een erg warme nacht. Ik mis mijn airco. Het fietsen ging goed omdat ik besloot pas te stoppen als ik honger kreeg. Dat was om kwart voor 2 twee en toen had ik 73 km. op de teller staan. Wel heb ik steeds korte pauzes genomen van ongeveer 5 minuten, omdat ik veel moet drinken. Redelijk vlakke etappe met maar kleine klimmetjes en ook kleine afdalingen. Ik fiets toch liever langs de Rijn omdat je dan steeds iets nieuws te zien krijgt. Vandaag alleen velden met allerlei gewassen gezien. Persoonlijk vind ik het niet echt mooi. Tijd dus voor Sorytell.

O ja, moet ik niet vergeten te vertellen. Ik heb vandaag wel erg veel ooievaars gezien. Prachtige vogels om te zien en vooral om ze te zien vliegen. Verder weinig gebeurd, niks te vertellen. Ondanks de warmte toch nog aardig wat kilometers gemaakt. Daar ben ik dus tevreden over. Ik zit nu in een hotelletje in Neckarhausen. Ik had de hele route kunnen maken maar ik moet nou eenmaal ergens overnachten en aan het einde van de route kon ik niet echt iets vinden wat me aanstond.

Hieronder de route van morgen van Heidelberg tot Oedheim. Morgen schijnt het iets minder warm te worden. Slechts 32 graden. Extra jasje meenemen dus. Prettige avond gewenst.

20210617_164602

1. John:
    17 juni 2021
    Indrukwekkend, leuk om jouw verhalen te lezen, bijna 500 km knap hoor. Succes, morgen
  2. Brigitte Birnbach:
    17 juni 2021
    Lieber Nico, schön, dass es Dir so gut geht und Du so gut voran kommst. Ladenburg ist ein sehr gemütlicher Ort. Du hast ja zwei Tage ganz in unserer Nähe verbracht. Ich wünsche Dir weiterhin eine schöne Tour und viele tolle Eindrücke und Begegnungen. viele Grüße auch von Stefan,
  3. Eveline Jansen:
    18 juni 2021
    Zo dat was een goeie dag gisteren! De beloning was de mooie voetbal uitslag 😀