Dag 8 naar Vierves-sur-Viroin

8 augustus 2020 - Vierves Sur Viroin, België

Toch maar besloten te gaan lopen. Ik zou de Jacobsroute nemen maar volgde toch weer Map.Me. Grote fout vandaag want ik kwam steeds in niemandsland terecht en de paden hielden gewoon op en ik stond tussen de braamstruiken op steile hellingen. Alles bij alles heeft het me 1,5 uur bezig gehouden om me hieruit te ontworstelen. De 1,5 uur en 6 km. rustig de spiertjes oefenen is toch 3 uur en 12 km. geworden. Het voelde wel lekker maar veel te warm. Het zweet spuit eruit. Ik zat op een bankje wat uit te rusten. Helaas was mijn 1,5 liter water op. Ik moet er beroerd uitgezien hebben want er kwamen 2 wandelaars  voorbij die stopten en aan me vroegen of ik wat wilde drinken. Dat kwam goed uit en we hebben nog 10 minuten leuk gepraat toen we verkwikt afscheid namen was ik gelukkig nog maar 2 km. van mijn slaapadres. Moet er dus voor zorgen dat ik morgen echt gewoon de Jacobsroute neem of anders meer water meenemen. Wel ook weer hele mooie wandelpaden gehad. Even een paar foto's.

20200808_11133720200808_11075020200808_10341920200808_082447

Ik ben blij dat ik niet nog een dag in Mazee ben gebleven. Het is nu bijna 1 uur als ik sit aan het schrijven ben en ben een half uur geleden in de B&B aangekomen. Ik heb mijn eerste liter ijskoude Spa rood al op. Dat is echt een traktatie met dit weer. Zometeen eerst maar eens informeren of mijn kamer klaar is en dan douchen, wassen en dan op tijd klaar voor de Formule 1.

20200808_134636

Was gedaan en een plaatsje op het balkon gevonden waar ik internet heb. Ik vraag me af of dit voldoende is om de F1 te kijken. De eigenaar heeft Wifi maar het is nog niemand gelukt om de code juist in te voeren. Ga ik straks toch proberen als het mag. Ik zal voor de zekerheid eerst maar eens een slaapadres voor morgen gaan regelen.

Ik krijg geen slaapadres  geregeld maar ga gewoon toch maar lopen. Wel is het mij gelukt om de Wifi hier in de kroeg te installeren.

20200808_140405

Echt moeilijk was het niet toen ik dit eenmaal zag. Dus de F1 gaat zometeen beginnen. Morgen loop ik naar Rocroi en verlaat ik België.

1. Margareth:
    8 augustus 2020
    Nee toch, bespeur ik enige eigenwijsheid 😂💋
  2. Marjolein Mulders:
    8 augustus 2020